وبلاگ

سیر تا پیاز کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

چرا باید در اینستاگرام کسب درآمد کنم؟

در حال حاضر اینستاگرام جزو محبوب ترین اپلیکیشن ها در بین تمامی اقشار و افراد جامعه است. همین امر سبب می­شود که اینستاگرام به محلی مناسب برای کسب درآمد برای خیلی از افراد تبدیل شود.کاربران این شبکه اجتماعی زیاد هستند و به تعامل با هم می­پردازند.

هم اکنون خیلی از این کاربران برای رفع نیازهای خود بیشتر به سمت شبکه های اجتماعی گرایش دارند اما این به آن معنا نیست که به سمت وبسایت ها نمیروند بلکه به آن معناست که بیشتر تایم خود را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام می­گذرانند.

اینستاگرام موفق شده است تا در طول 12 سال از زمان راه اندازی آن به 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه برسد.

با محبوب شدن اینستاگرام کسب و کارهای زیادی در اینستاگرام شکل گرفت و این شبکه اجتماعی به یکی از بهترین راه های کسب درآمد از اینترنت تبدیل شد.

اگر قصد کسب درآمد از اینستاگرام را دارید بهتر است قبل از شروع به این آمار فوق العاده توجه نمایید.

1) هر ماه 2 میلیارد کاربر در اینستاگرام فعال هستند. 

2) 1 میلیارد کاربر هر روز یک استوری ارسال می کنند.

3 ) 50 درصد از کاربران اینستاگرام (1 میلیارد کاربر) حداقل یک حساب تجاری را دنبال می کنند .

4 ) هر ماه 4 میلیون تبلیغ کننده در اینستاگرام وجود دارد .

5 ) زمان صرف شده در اینستاگرام هر سال 80 درصد افزایش می یابد .

6) برندها ۴ برابر بیشتر از فیسبوک در اینستاگرام مشارکت دارند.

7) 80 درصد از کاربران اینستاگرام در حین مرور برنامه در مورد یک محصول، تصمیم به خرید می گیرند.

8 ) 71 درصد از کاربران اینستاگرام زیر 35 سال سن دارند که آن را به یک پلتفرم ایده آل برای برندهایی که جوانان را هدف قرار می دهند تبدیل می کند.

 

آیا هرکسی می تواند از اینستاگرام کسب درآمد کند؟

کسب درامد در اینستاگرام محدود به سن و جنسیت نمیشود اما نباید فراموش کرد که برای اینکه بتوان درآمد بالایی از اینستاگرام کسب کرد به خلاقیت، تلاش، زحمت و وقت گذاشتن نیاز است،اگر پول هم صرف کارشود سرعت انجام کار بالا می­رود.

شرایط کسب درآمد در اینستاگرام چیست؟

استفاده از ابزار های طراحی، تاکتیک های تبلیغاتی، صبر و تلاش و …. کلید موفقیت کسب و کار است. اما همچنان باید از قوانین جدیدی که برای کسب درآمد در اینستاگرام ضروری است آگاه باشید.

اینستاگرام قوانین دقیقی در مورد نحوه پست گذاشتن، انواع تصاویر یا ویدیوهایی که باید پست کنید و چند بار در روز می‌توانید پست کنید، دارد.

همچنین تعداد هشتگ‌هایی که می توانید استفاده کنید، بنابراین نمی‌توانید حساب اینستاگرام خود را با بیش از 30 هشتگ که به محتوای پست مرتبط نیستند اسپم کنید

رعایت این قوانین شانس شما را برای کسب درآمد از اینستاگرام افزایش می دهد.  توصیه می شود یک روز در میون پست و هر روز استوری بزارید تا فالوور های بیشتری جذب نمایید و همچنین فالوور های پیج ریزش نکنند.

 طول ایده آل کپشن اینستاگرام بین 138 تا 150 کاراکتر است. برای تبلیغات، 125 کاراکتر را بنویسید. تعداد بهینه هشتگ ها نیز بین 12 تا 15 است.

اینستاگرام ممکن است پست های شما را در صورتی که حاوی بیش از 20 هشتگ غیر مرتبط باشد،.  “Shadow banning”  کند. به این معنی است که پست‌های شما در جستجوی هشتگ‌ های خاص نمایش داده نمی‌شوند.

 

روش های کسب درآمد از اینستاگرام

همانطور که گفته شد کسب درآمد از اینستاگرام خیلی فراگیر شده است اما خیلی از کاربران با روش­های آن آشنا نیستند به همین دلیل اغلب با شکست مواجه می­شوند.

خیلی از کاربران اولین کاری که به فکرشان می­رسد این است که پیجی را راه اندازی کنند و به سرعت تعداد فالوورهای آن را افزایش دهند و فقط تعدادشان برایشان مهم است.سپس به فکر تبلیغات و کسب درآمد از آن می افتند .البته این هم روشی برای کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود ولی در بسیاری از مواقع به خوبی جواب نمی دهد! در ادامه شما را با روش­های کسب درآمد از طریق اینستاگرام بیشتر آشنا می کنیم.

  1. فروش کالا و خدمات: افرادی که از این روش برای درآمدزایی استفاده می­کنند اغلب کالا یا خدماتی از خود یا دیگران را ارائه میدهند.که ممکن است کالای فیزیکی هنری یا دیجیتالی یا کار و خدمات و یا حتی آموزش باشد.
  2. فروش غیرمستقیم و تبلیغ: این روش بیشتر برای افرادی است که تعداد فالوور بالا و درنتیجه پیجی با بازدهی بالا برای تبلیغات دارند.این افراد با قبول کردن تبلیغات دیگر پیج­ها برای خود درآمدزایی میکنند.همچنین سلبریتی­ها یا افراد مشهور که دارای دنبال­کنندگان بالایی هستند از این روش کسب درآمد می­کنند.این روش به اینفلوئنسرمارکتینگ یا بازاریابی از طریق افراد مشهور نیز گفته میشود.بسیاری از کسب ­وکارها و برندهای معروف از این روش برای تبلیغات خود استفاده می­کنند.
  3. برندسازی: بسیاری از کسب­ و کارها با تولید برندهای خاص در اینستاگرام قصد دارند افراد زیادی را به سمینارها و ورکشاپ ­های عملیشان دعوت کنند. در این روش مخاطبان از طریق اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کار که ممکن است وبسایت باشد، شده و سپس عملیات بازاریابی انجام میشود. در این روش اعتماد بیشتری بین مخاطب و صاحبین کسب و کار صورت می­گیرد.
برنامه جذب فالوور روزانه

 

برنامه جذب فالوور روزانه :

تو هر شبکه اجتماعی برای دیده شدن نیازه که یک سری کارا انجام بدیم. جدا از بحث تبلیغات که هزینه داره یک سری کارا هست که اگه اصولی انجام بشه می تونه براتون فالوور هدفمند رایگان جذب کنه.

1) شبکه سازی :

یکی از مهم ترین راه های ورودی گرفتن پیج از طریق لیست ساجسشن اینستاگرام و اکسپلور اینستاگرام، اینه که حوزه کاری پیجمون برای اینستاگرام روشن و واضح بشه!

ساده ترین کاری که می تونیم برای این اتفاق بکنیم اینه که همکارامون رو فالو کنیم و ارتباط مستقیم و دایرکتی باهاشون داشته باشیم.

روزانه استوری 20 نفر از همکارات رو ریپلای بزن و بهشون انرژی بده ! از این طریق تقریبا روزی 10 نفر فالوور به پیجت اضافه میشه !

2) لایک مارکتینگ :

واژه ی خنده داریه نه ؟! بازاریابی از طریق لایک … ! می دونی چجوریه؟ هشتگ های مربوط به کارت رو سرچ کن ، برو توی قسمت recent و 30 تا پست آخر رو باز کن، پیجاشون رو فول لایک کن! یا اگر خیلی پست دارن 10 تا پست آخرشون رو لایک کن ! فقط مراقب اکشن بلاک باش! نباید یهو انجامش بدی ! می تونی تقسیمش کنی توی ساعت های مختلف! پیشبینی ما اینه که روزانه 15 تا از همین پیج ها میان و فالوت میکنن!

3) کامنت مارکتینگ :

بازم باید وارد هشتگ های مربوط به حوزه کاریت بشی! چون دوباره توی همون بخش recent کار داریم! باید بری و برای 100 تا پست آخری که از هشتگ های مربوط بهت استفاده کردن کامنت بذاری! و خب تقریبا روزانه از این روش بهت 15 تا فالوور اضافه میشه !

4) کامنت مارکتینگ پلاس !

این روش بیشتر به درد پیج های آموزشی میخوره! برو سراغ پیج های بزرگ یا خیلی بزرگ حوزه خودت ، و بین کیا تو کامنت سوال پرسیدن و جواب نگرفتن، شروع کن تو همون کامنت ها به سوالاتشون جواب بده ! هم کار خیر کردی و یه نفر رو به جواب سوالش رسوندی، هم به پیج اون بزرگوار تعامل بیشتری دادی، هم سوال پرسنده رو جذب پیج خودت کردی ! و خب اگه خوب عمل کنی 25% کامنت هایی که جواب میدی فالوورت میشن !

5) لایک مارکتینگ پلاس !

این یکی یکم شاید خوشایند نباشه، اما همه پیج های نوپا انجام میدن ! برو تو پیج های یکم بزرگتر از خودت، ببین کیا با پست آخرشون تعامل کردن! اونایی که پیجشون باز هست رو وارد پروفایلشون بشو و فول لایک کن! اینجوری اون پیج ها متوجه حضور خودت میکنی! و خب اگه روزی 50 تا پیج رو فول لایک کنی، تقریبا 10 تا پیج رو می تونی جذب کنی.

همه روش هایی که بهتون گفتیم زمانی جواب میدن که محتوای خوبی هم تولید کنید.

چگونه فالوور هدفمند در اینستاگرام ایجاد کنیم

چگونه فالوور هدفمند در اینستاگرام ایجاد کنیم؟

هر کسب وکاری در اینترنت برای کسب درآمد نیاز به فالوورهای هدفمند دارد. “فالوور هدفمند کلید کسب درآمد از اینستاگرام است.”
پس برای داشتن کسب و کار موفق در اینستاگرام نیاز به داشتن فالوور و دنبال کننده های زیاد و هدفمند است. در ادامه روش­هایی را عنوان میکنیم که باعث افزایش فالوور شما در نتیجه رونق کسب و کارتان از اینستاگرام می شود.

  1. استوری: استوری برای پیشنهادات لحظه ­ای مناسب است. یکی از مزیت های استوری تگ کردن پیج شخص یا نوشتن ادرس سایت یا حتی شماره تلفن یا نوشتن متن های تبلیغاتی می­باشد.که به دلیل کوتاه بودن متن­های تبلیغات در آن مورد توجه کاربران قرار گرفته­ است.
  2. لایو: وقتی شما رو در رو و به صورت زنده با مخاطبان صحبت کنید خیلی تاثیر گذاری بیشتری روی آن ها دارد. اگر لایو جذاب باشد خیلی از افراد دیگر به لایو می­پیوندند و همان افراد می توانند جزئی از دنبال­ کنندگان شوند. از لایو اینستاگرام باید با توجه به حوزه کاری استفاده شود. چون درلایو ارتباط کلامی وجود دارد اعتماد مخاطب اغلب جلب میشود چون در آن از نحوه انجام کار یا معرفی محصول و ویژگی آنها یا هر بحث خاصی که نیاز به ارتباط با مخاطبان دارد انجام میشود و اگر برای آنها جذاب باشد دوستان خود را به دیدن دعوت میکنند.
  3. برای پست های اینستاگرامی خود وقت بیشتری باید گذاشت و سعی شود از کپی کردن عکس یا کپشن خودداری شود. اگر کپشن پست کوتاه،گیرا و قابل درک باشد برای دنبال کنندگان بسیار جذابتر میباشد. همچنین در ارسال پست ها باید تنوع وجود داشته باشد و سعی شود از یک قالب برای تمامی پست ها استفاده شده و همچنین از قرار دادن پست ها یا استوری های تبلیغاتی غافل نشوید.
  4. بین دنبال کنندگان و صاحب پیج باید تعامل وجود داشته باشد مثلا هیچ کامنتی بی پاسخ نماند یا درمورد پست های خود از آنها نظرخواهی کنید. همچنین برای بهتر دیده شدن از هشتگ های مناسب استفاده کنید.
  5. پروفایل اینستاگرام خود را بهینه کنید. از نام کاربری با 30 کاراکتر کمتر استفاده نمایید.در قسمت نام، کلمه ای که انتخاب می کنید قابل سرچ می باشد پس حتما نیاز است که کلمه کلیدی بهینه و مرتبط با کسب و کارتون استفاده نمایید. همچنین باید با نام کاربری که در دیگر پلتفرم ‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، مطابقت داشته باشد. بیوگرافی شما باید حداکثر 150 کاراکتر داشته باشد. در قسمت وبسایت هم می توانید یک لینک قابل کلیک به صفحه اینستاگرام خود اضافه کنید که پیشنهاد می شود از لینک تلگرام استفاده نکنید. این تنها جایی است که می توانید یک لینک قابل کلیک در حساب اینستاگرام خود قرار دهید.
  6. یک هشتگ اختصاصی ایجاد و تبلیغ کنید. اگر نام حساب شما صبح آگهی است، هشتگ #صبح_آگهی را ایجاد کنید. هر زمان که بخواهید گفتگوهای مربوط به برند خود را بررسی کنید، فقط کافیست هشتگ را بررسی کنید. همچنین می توانید این هشتگ را در سایر پلتفرم ها، چه آنلاین و چه آفلاین، تبلیغ کنید
  7. از هشتگ های مرتبط با کسب و کار خود استفاده نمایید. در حالی که اینستاگرام اجازه 30 هشتگ در هر پست را می دهد، ولی توصیه می شود از 12 تا 15 تا هشتگ محبوب و مرتبط با کسب و کار و محصولات خود استفاده نمایید.
  8. در گفتگوهای مربوط به کسب و کار خود شرکت کنید. با استفاده از هشتگ های مرتبط با کسب و کار خود با پیج های دیگر تعامل برقرار کنید. آنها را دنبال کنید و در گفتگوها شرکت کنید.با استفاده از همین روش به راحتی می توانید فالوور جذب نمایید.
  9. از کپشن های جذاب اینستاگرام استفاده کنید.کپشن اینستاگرام چیزی است که زیر پست‌های اینستاگرام خود تایپ می‌کنید تا به دنبال‌کنندگان خود اطلاعات بیشتری درباره موضوع پست دهید و یا به قصد تعامل با مخاطب نوشته میشود. بهترین کپشن های اینستاگرام به فالوورهای شما کمک می کند تا به تعامل با شما بپیوندند و پست های شما را لایک کنند.
  10. مسابقات را اجرا و تبلیغ کنید.یک مسابقه جذاب ایجاد کنید و برای مسابقه یک جایزه بزارید.حتما برای مسابقه هم هشتگ ویژه بسازید. تصمیم بگیرید که برندگان چگونه انتخاب می شوند و قوانین را به وضوح ارسال کنید.به عنوان مثال می توانید عکس های مخصوص مسابقه بگیرید. و هر زمان که شخصی با استفاده از هشتگ عکسی را پست می کند، در مسابقه شرکت می کند. مطمئن شوید که قوانین مسابقه اینستاگرام را رعایت می کنید.در مسابقه خلاق باشید تا شرکت کنندگان در صورت امکان فرصت کسب درآمد از اینستاگرام را نیز داشته باشند. 
  11. استوری اینستاگرام و ویدیوهای لایو اینستاگرام ایجاد و تبلیغ کنید. استوری های اینستاگرام به بخش بزرگی از اینستاگرام تبدیل شده اند و همچنان در حال رشد هستند. می توانید از استوری های اینستاگرام مانند یک حرفه ای برای ایجاد مخاطب استفاده کنید. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید مخاطب جذب کنید، مانند افزودن برچسب‌های جغرافیایی، استیکرهای سلفی، متحرک کردن متون، اضافه کردن پوشش‌های رنگی، متن‌ها و فیلترهای چهره (درست مانند اسنپ چت) به استوری‌های اینستاگرام خود. هنگام ارائه پیام خود خلاق باشید. آن را سرگرم کننده کنید.
  12. به طور منظم پست کنید. مهم ترین نکته در اینستاگرام این است که ثابت باشید و مطمئن شوید که همه پست‌های شما سبک خاص شما را حفظ می‌کنند. به این ترتیب، دنبال‌کنندگان شما می‌توانند پست‌های شما را تشخیص دهند و بدانند که از برند شما می‌آیند. 
  13. از قابلیت مکان استفاده کنید. پست های تصویری و ویدئویی خود را درست کنید، سپس از هشتگ‌ها و تگ مکان استفاده کنید تا پست‌های شما به راحتی توسط افرادی که به آن منطقه علاقه‌مند هستند پیدا شوند.
  14. برای دسترسی به افراد بیشتر از تبلیغات اینستاگرام استفاده نمایید

یکی از بهترین روش های برای جذب فالوور تبلیغات می باشد . تبلیغات اینستاگرام روش خوبی برای هر برندی است که می‌خواهد در این پلتفرم کسب درآمد کند، بنابراین اگر می‌خواهید برند خود را به سطح بالاتری ببرید، آن را تبلیغ کنید.

افراد چقدر می توانند در اینستاگرام درآمد داشته باشند؟

بستگی به این دارد که چه چیزی می فروشید و از چه استراتژی های تجاری و تاکتیک های بازاریابی استفاده می کنید. اگر تازه شروع کرده اید، احتمالاً پول کمی به دست خواهید آورد. اما با افزایش فالوورهای اینستاگرام و بهتر شدن در بازاریابی، درآمد نیز افزایش می یابد

چگونه از اینستاگرام بیشترین درآمد را داشته باشیم

چگونه از اینستاگرام بیشترین درآمد را داشته باشم؟

از افراد موفق در اینستاگرام بیاموزید، آنچه را که از آنها آموخته‌اید با نقاط قوت خود در بازاریابی، عکاسی، داستان‌گویی و طراحی عکس ترکیب کنید. فالوورهای خود را تا حد امکان افزایش دهید، مسابقه ایجاد کنید و با ارسال عکس های جدید یک یا دو بار در روز فعال باشید. و البته، یک محصول قوی داشته باشید و مطمئن شوید که همه مشتریان شما راضی هستند.

ممکن است چند هفته یا چند ماه طول بکشد تا اولین درآمد خود از اینستاگرام را کسب نمایید. ، بنابراین صبور باشید و برنامه ریزی کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.